برگزاری دومین نشست دبیرخانه جامع ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)
دومین نشست دبیرخانه جامع ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه با محوریت اعتباربخشی آموزشی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد
در راستای استمرار برنامههای ارتقای کیفیت و پایش شاخصهای اعتباربخشی، دومین نشست دبیرخانه جامع ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه با حضور اعضای این دبیرخانه در مرکز آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی دقیق وضعیت زیرساختها و فرآیندهای آموزشی بیمارستان و اطمینان از انطباق آنها با استانداردهای نوین اعتباربخشی آموزشی انجام گرفت. اعضای دبیرخانه در این بازدید، ضمن پایش میدانی بخشهای مختلف، شاخصهای کلیدی مرتبط با استانداردها را مورد ارزیابی قرار دادند.
در جریان این نشست، مسئولان و مدیران بیمارستان با تأکید بر نقش حیاتی آموزش بهعنوان پیشران کیفیت در نظام سلامت، پیادهسازی کامل استانداردهای اعتباربخشی را گامی اساسی برای ارتقای جایگاه این مرکز بهعنوان یک قطب آموزشی درمانی پیشرو دانستند.
همچنین در این جلسه، راهکارهای عملی برای رفع چالشهای احتمالی و بهینهسازی فرآیندهای آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کامنت