دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • مرکز آموزش مجازی
  • مرکز مطالعات و توسعه آموزش
  • امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  • آموزش مداوم
  • استعدادهای درخشان
  • امور هیات علمی
  • فناوری اطلاعات
سامانه نظام پیشنهادات


چهاردهمین جلسه طرح قدم به قدم برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/2/3 | 

روابط عمومی معاونت اموزشی دانشگاه-دکتر سمیرا شبستری: چهاردهمین جلسه طرح قدم به قدم در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور اعضا اصلی کارگروه و معاون محترم آموزشی دانشگاه در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر کبیر در راستای عملیاتی شدن فازهای دوم تا چهارم طرح گام به گام با توجه به شرایط حاضر (اپیدمی کرونا ویروس) و زیر ساخت های شبکه ایی موجود دانشگاه توضیحاتی جهت چگونگی پیشبرد طرح ارائه نمودند. سپس دکتر شیروانی درخصوص اهمیت اجرای طرح براساس صلاحیتهای پایه و نیز نقاط قوت و ضعف تعدد اپلیکیشن ها نکاتی را مطرح نمودند. سپس بحث و تبادل نظر بین اعضا صورت گرفت و دکتر مظاهری نژاد پیشنهاداتی در زمینه لحاظ نمودن گروههای بالینی ((گروههای منتخب از رشته پزشکی عمومی)) و نیز توجه به امکان بروز رسانی اپلیکشن در طرح حاضر علاوه بر رشته های تحصیلات تکمیلی نیز ارائه نمودند.
در این جلسه مقرر شد در راستای اجرایی شدن فاز های دوم تا چهارم طرح پس از ثبت پروپوزال در سیستم HSR دانشگاه نهایتا یک اپلیکیشن واحد با قابلیت بروزرسانی استخراج گردد. همچنین مقرر شدکارگاههای مجازی تکمیلی جهت گروههای منتخب تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه شود. بعلاوه همسو با تدوین بایدها و نبایدهای آموزشی رشته پزشکی در گروه های منتخب اطفال، ارولوژی، زنان، پزشکی ورزشی، طب اورژانس هماهنگیهایی جهت تدوین صلاحیتهای پایه با دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی صورت گیرد.
گفتنی است جلسه مذکور مربوط به طرح قدم به قدم در زمینه فازهای دو تا چهار طراحی اپلیکیشن جهت کاهش مشکلات آموزشی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده های منتخب دانشگاه علوم پزشکی ایران مورخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ برگزار گردید. هدف اصلی از برگزاری این جلسه برنامه ریزی جهت اجرایی شدن فازهای دوم تا چهارم اپلیکیشن مذکور و همچنین توجه به صلاحیتهای پایه در گروههای بالینی بود.


 


کلیدواژه ها: دانشگاه علوم پزشکی ایران | معاونت آموزشی | مرکز مطالعات و توسعه آموزش | سامانه | پزشکی |



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1453 بار   |   دفعات چاپ: 71 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر