دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


آموزش پاسخگو
آموزش مجازی
ارزشیابی
برنامه ریزی آموزشی
پژوهش در آموزش
رسانه و انتشارات
رشد و بالندگی اعضای هیئت علمی
رهبری آموزشی


دانش پژوهی
دبیرخانه تحول و نوآوری
هماهنگی دفاتر توسعه

سامانه نظام پیشنهادات

قابل توجه دانشجویان شاغل به تحصیل دردانشگاه قبرس شمالی EMU

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۳۰ | 
به اطلاع دانشجویان شاغل به تحصیل  دانشگاه EMU  واجد شرایط انتقال به داخل (طبق آئین ­نامه­ های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) می­ رساند:
 نظر به اینکه بررسی درخواست متقاضیان به این دانشگاه واگذار گردیده، لذا فرایند ثبت نام، بررسی وتحویل مدارک بشرح ذیل اعلام می گردد:

- دانشجویان متقاضی  از تاریخ ۳شهریور۹۷ لغایت ۱۰شهریور۹۷پس از ثبت نام  در سامانه جامع (سامانه انتقال خارج به داخل) به آدرس اینترنتیhtpp://edd.behdasht.gov.ir ،  با در دست داشتن اصل وتصویر مدارک مشروحه ذیل به  صورت حضوری به دانشگاه علوم پزشکی ایران - اداره پذیرش و ثبت نام ، طبقه دوم ،اتاق  ۲۱۳واقع دراتوبان همت جنب بیمارستان میلاد مراجعه نمایند.
- ساعت مراجعه به دانشگاه از  ۸:۳۰ الی ۱۳  
- مدارک ناقص مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز:
  1.    شناسنامه(اصل و کپی )
  2. کارت ملی (اصل و کپی )
  3. گواهی دوره متوسطه (اصل و کپی )
  4. گواهی پیش دانشگاهی (اصل و کپی )
  5. ارزشیابی پیش دانشگاهی خارج از کشور  (اصل و کپی )
  6. مدرک وضعیت  نظام وظیفه (معافیت تحصیلی دانشجویی برای وزارت بهداشت - کارت معافیت کارت پایان خدمت ) (اصل و کپی )
  7. گذرنامه  یا گذرنامه ها (از سال شروع به تحصیل ) (اصل و کپی )
  8. کارت دانشجویی (اصل و کپی )
  9. ریز نمرات تایید شده دانشگاهی
  10. اصل مدارک مقطع قبلی (  کاردانی کارشناسی  و ...) (اصل و کپی )با درج کد رهگیری وزارتخانه
  11. حکم کارگزینی هئیت علمی (جهت فرزندان اعضای محترم  هئیت علمی) حکم  سال جاری ) (اصل و کپی )

 

دفعات مشاهده: 194 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فراخوان پذیرش طرح های تحقیقاتی HSR در آموزش (نوبت ششم ۱۳۹۷)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۳۰ | 
به اطلاع پژوهشگران محترم می رساند:
 
در راستای پاسخگویی به نیاز  پژوهش های کاربردی در نظام سلامت، پنجمین فراخوان طرح های HSR آموزش از  تاریخ ۲۷مرداد ماه لغایت ۱۷شهریور ماه می باشد. از کلیه مدیران و کارشناسان دعوت می شود طرح های پیشنهادی خود را حداکثر تا ۱۷شهریور۹۷ در سامانه پژوهشیار ثبت نمایند.
 
Iresearch.iums.ac.ir
کلیه متقاضیان همکاری در اجرای طرح‌های تحقیقاتی می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۸۶۷۰۲۲۰۳ تماس حاصل فرمایند.

دفعات مشاهده: 16 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

قابل توجه پذیرفته شدگان سی وپنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی سال ۱۳۹۷

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۲۹ | 
باسلام و آرزوی توفیق الهی

  پذیرفته شدگان محترم؛ مقتضی است از تاریخ۱۰شهریورماه۱۳۹۷ لغایت۲۱شهریورماه۱۳۹۷ برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نامی زیر به سایت http://registration.iums.ac.ir مراجعه و نسبت به اسکن آنها اقدام فرمایند:
  * سند تعهد محضری قابل تهیه از سایت دفتر حقوقی دانشگاه  به آدرس       http://legal.iums.ac.ir   - فرمها   
توجه:  ضامنین باید کارمند رسمی شاغل دولت باشد
ضمنا"حکم کارگزینی ضامنین به همراه سند تعهد محضری اسکن شود و احکام ضامنین  هنگام تحویل اصل سند تعهد محضری در تاریخهای مقرر ارائه گردد.

شرایط ضامنین به شرح ذیل میباشد:
 ۱- ضامنین می بایست کارمند رسمی قطعی شاغل دولت باشند.
۲- سابقه خدمت ضامنین می بایست زیر ۲۰ سال باشد.
۳- ضمانت کارکنان شرکتهای سهامی خاص و بازنشستگان و نیروهای مسلح و ... قابل قبول نمی باشد.

*فرمهای ثبت نامی   ۱۱ - ۴-۳-۲-۱   و فرم گزینش
  *تصویر پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی (پایان ضریب کا) و یا گواهی مبنی براتمام تعهدات قانونی تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷صادرشده از معاونت درمان یا مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع برای کسانی که به صورت مشروط ثبت نام می نمایند.
  * شناسنامه(ازتمام صفحات)
کارت ملی (پشت و رو )
*عکس ۳.۴
  * نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل
  *تسویه حساب صندوق رفاه 
  *رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای کارکنان
  * مدرکی دال برداشتن دانشنامه تخصصی
  *فرم تعهد مبنی بر عدم مغایرت مندرجات با اصل مدارک
  * کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان ( پشت و رو )

 نکات مهم
-درخصوص اطلاع از امکانات رفاهی (خوابگاه ، وام، تغذیه و ...)به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه مراجعه فرمایند.
 - هنگام ثبت نام اینترنتی درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد باید سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائید
  -ضمنا شما عزیزان می توانید در صورت لزوم در ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تلفنهای ۸۶۷۰۲۲۱۸(قسمت ثبت نام) و ۸۶۷۰۲۲۱۷ (قسمت رایانه و فنی) تماس حاصل نمایید.
  *جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سند تعهد محضری با شماره تماس ۸۶۷۰۲۴۱۶   دفتر حقوقی  دانشگاه  تماس حاصل فرمائید.
توجه : پذیرفته شدگان محترم پس از انجام ثبت نام اینترنتی  و دریافت پیام تاییدیه موقت ثبت نام به منظور اتمام مراحل ثبت نام ، میبایست  اصل سند تعهد محضری (به همراه احکام ضامنین ) را در تاریخ ۲۱/۷/۹۷ لغایت ۲۵/۷/۹۷ در ساعات اداری ( ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر) به آدرس بزرگراه همت - ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران اداره دستیاری  طبقه ۲ - اتاق ۲۱۸ ارائه نمایند
** بدیهی است صدور معرفی نامه جهت شروع دوره دستیاری منوط به دریافت اصل سند تعهد محضری میباشد
 
** پذیرفته شدگان محترم میبایست قبل از ورود به بخشهای آموزشی جهت اطلاع از تاریخ جلسه معارفه گروهها ، کلاسهای توجیهی ،  کوریکلومهای آموزشی ، آیین نامه ها و دستورالعمل های آزمون ها و آخرین اخبار دانشکده پزشکی و ....  به سایت دانشکده پزشکی به آدرس  :   
http://fmd.iums.ac.ir    و یا به سایت : دانشگاه علوم پزشکی ایران/ دانشکده پزشکی /منواصلی/ معاونتها/ معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی مراجعه نمایند                                                                
*** پذیرفته شدگان درصورت نیاز به  اطلاعات  بیشتر با شماره ۸۶۷۰۲۲۱۸  اداره تخصصی دانشگاه  تماس حاصل فرمایند.
 توجه :  پذیرفته شدگان هنگام مراجعه به گروه های مربوطه (۱/۷/۹۷) تصویر شناسنامه کارت ملی کارت پایان خدمت ۲ قطعه عکس- همراه داشته باشند.
 
 
 
کلیه پذیرفته شدگان بر اساس سهمیه قبولی فرم  تعهد محضری را  از سایت دفتر حقوقی دانشگاه  به آدرس       http://legal.iums.ac.ir   - فرمها    تهیه نمایند.
  فرم های ثبت نام
*سند تعهد محضری(قابل تهیه از سایت دفتر حقوقی دانشگاه  به آدرس http://legal.iums.ac.ir - فرمها  )
 *
فرم شماره ۱  (فرم شناسنامه دستیاران)
  فرم شماره ۲  (تعهد کارمندی)
  فرم شماره ۳ (فرم اعلام انصراف از ثبت نام جهت شروع دوره  پس از اسکن از طریق سامانه ثبت نام یا نمابر به شماره  ۸۶۷۰۲۲۲۴ )
 

  فرم شماره ۴ ( صحت مدارک)
فرم شماره ۱۱ (فرم اخذ تعهد مبنی بر ارائه مقاله در هنگام ثبت نام جهت آزمون دانشنامه فوق تخصصی با توجه به مصوبات مورخ ۸/۲/۹۴ شورای آموزشی دانشگاه)
فرم  گزینش فوق تخصص
 

              مدارک مورد نیازدستیاران دوره فوق تخصص جهت ارائه به هسته تحقیق و نظردهی
* فرم مشخصات گزینش دانشجو :
خواهشمند است قبل از تکمیل فرم  پرسشنامه (فرم  گزینش فوق تخصص) به نکات ذیل توجه فرمائید.
  الف)فرم مشخصات گزینش دانشجو شامل دوصفحه می باشد که بایستی بند بند آن مطالعه شود، سپس خوانا و بدون خط خوردگی تکمیل گردد، چنانچه بندی از فرم شامل داوطلب نمی باشد حتما" با خط تیره مشخص گردد.
 ب)آدرس معرفها و شماره تلفن تماس با آنها بصورت دقیق و خوانا مکتوب گردد.
ج) ثبت یک شماره تلفن ثابت به همراه کد شهرستان مورد نظر ثبت شماره تلفن همراه داوطلب - ثبت یک شماره تلفن همراه، مربوط به یکی از اعضاء خانواده جهت تماس فوری و اضطراری در قسمت مخصوص در انتهای فرم مشخصات الزامی است.
*افرادی که یکی از بندهای «د» یا «ذ» یا «ر» شامل حالشان میشود، بایستی جهت ارائه اصل مدارک ، در تاریخ هماهنگ شده توسط کارشناس این واحد، بعد از تکمیل نهایی، به صورت حضوری به هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه مراجعه نماید.
د- ارائه اصل یا کپی حکم کارگزینی ممهور به مهر کارگزینی ، (فقط ویژه کارمندان رسمی آزمایشی یا رسمی- قطعی )
ذ- ارائه اصل آخرین فیش حقوقی جهت پرسنل ارتش و معرفی نامه از ارتش جهت ادامه تحصیل.
ر-پرسنل رسمی سپاه میتوانند نامه معرفی به عنوان کارمند رسمی از سوی سپاه ارائه نمایند.
نکته مهم و ضروری :
از آنجائیکه دریافت حقوق ومزایای دوره دستیاری منوط به اعلام نظرمثبت از سوی این واحد می باشد، لذا داوطلبان می بایست بعد از تکمیل فرم مشخصات و الصاق یک قطعه عکس ۳x۴ در محل مربوط روی فرم و اسکن آن،  اصل مدارک گزینش که شامل ( فرم مشخصات به همراه ۴ قطعه عکس ۳x۴ و موارد خواسته شده در بند «د»، «ذ» ، «ر» در صورتیکه شامل حالشان می شود) را در تایخ ۲۵/۶/۹۷   به صورت حضوری به آدرس تهران بین بزرگراههای شهید شیخ فضل اله نوری و شهید چمران ضلع جنوبی همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران ساختمان ستاد مرکز طبقه دوم اتاق ۲۴۳ هسته تحقیق و نظردهی تحویل نمایند.
چنانچه هر گونه سئوال درخصوص مراحل تکمیل فرم مشخصات ویژه گزینش  وجود دارد با شماره تلفن  ۸۶۷۰۲۲۴۳ خانم مطلق تماس بگیرد. در خصوص مابقی مراحل ثبت نام از کارشناسان مربوطه سئوال بفرمائید.
                                                          
                                                                  هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه علوم پزشکی ایران

دفعات مشاهده: 104 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

بررسی مسائل و مشکلات دانشکده ها در نشست ریاست دانشگاه، معاون آموزشی،معاون پژوهشی،روسا و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده ها

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۲۴ | 
ریاست دانشگاه: حرکت به سمت دانشگاه­های نسل سوم با داشتن تعلق سازمانی و اعتقاد راسخ میسر خواهد شد
نشست ریاست دانشگاه، معاونین آموزشی و تحقیقات و فناوری دانشگاه با رؤسا و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده ها با هدف بررسی مسائل و مشکلات دانشکده ها در روز سه شنبه مورخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ در سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر ناصری پور رئیس دانشگاه با گفتن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، مطالبی در خصوص حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه های نسل سوم بیان کرد و گفت سعی بر این است که به زودی زیرساخت های حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم تکمیل شود. دکتر ناصری پور افزود تغییر زمینه فرهنگی برای حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم لازم است لذا محتواهایی در قالب آموزش ضمن خدمت کارکنان و کارگاه های توانمندسازی اساتید تهیه شده است و پژوهش های لازم برای این حرکت نیز انجام شده است.
دکتر ناصری پور تصریح کرد که حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم با داشتن تعلق سازمانی و اعتقاد راسخ میسر خواهد شد. وی از اساتید حاضر در جلسه خواست که با داشتن فکر نو که همان حرکت دانشگاه از نسل دوم به سوم است در ارتقای دانشگاه سهیم شوند و افزود رسیدن به جایگاه واقعی دانشگاه صرف وقت، تلاش و همکاری اعضای هیئت علمی، و قدم برداشتن آنان در این راه را می­طلبد؛ لذا انتظار ما از روسای دانشکده این است که با شایسته سالاری و حفظ حرمت افراد مسئولیت های اجرایی و علمی را به افراد شایسته واگذار کنند.
رئیس دانشگاه در این جلسه نوید داد که دانشجویان و اعضای هیئت علمی که فعالیت هایی در ارتباط با تولید محصول و خلق ثروت داشته باشند با توجه به شاخص ها و معیارهای مربوطه تشویق خواهند شد. وی اضافه کرد زمینه ها و پتانسیل های حرکت اعضای هیئت علمی در آیین نامه های ارتقا دیده شده است.
دکتر ناصری پور همچنین بر مقوله بین الملل سازی تاکید کرد و گفت مقوله بین الملل سازی دانشگاه باید علاوه بر سطح ستادی در سطوح دانشکده ها نیز انجام گیرد.
وی جداسازی حوزه معاونت بین الملل از پردیس بین الملل را اقدامی مهم در راستای بین الملل سازی دانشگاه دانست و گفت همه باید به فکر ارتقای کیفیت آموزش و افزایش ظرفیت برای دانشجویان بین الملل و دانشجویان شهریه پرداز باشیم و ساختارهای موجود در این زمینه را اصلاح کنیم.
رئیس دانشگاه به برداشتن حصار و مرز بین گروه های آموزشی و مراکز تحقیقات تاکید کرد و گفت یکی از راهکارهای رسیدن به دانشگاه نسل سوم برداشتن همین مرزها می باشد. وی ادامه داد همکاری های بین گروهی و بین بخشی باعث ارتقای دانشگاه می گردد به همین جهت روسای دانشکده ها باید بر بهره برداری حداکثری از امکانات گروه ها توسط سایر گروه ها نظارت داشته باشند به گونه ای که استفاده از این امکانات را برای سایر دانشجویان همین دانشگاه تسهیل نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این نشست از روسا و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده ها درخواست کرد که با ایجاد زیرساخت های لازم به سمت اجتماعی شدن مقوله سلامت در جامعه تحت پوشش قدم های موثری بردارند.
دکتر ملکوتی معاون تحقیقات و فناوری در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص اهداف، شاخص ها و استراتژی های دانشگاه مبنی بر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم، اهداف کلان آینده دانشگاه را برشمرد و تصریح کرد پژوهش ها باید به سمت نیاز به دانش و نیاز مخاطب پیش برود که در همین راستا اهداف اختصاصی و شاخص های آن به دانشکده ها اعلام شده است و مدیران گروه باید بر اساس اهداف و استراتژیهای اعلام شده برای ارتقای گروه و ارتقای دانشگاه تلاش کنند و رقابت سالم داشته باشند.
دکتر کوهپایه زاده معاون آموزشی دانشگاه نیز در این جلسه به نکات ذیل تاکید موکد کرد:
  • همکاری دانشکده ها با مراکز آموزشی درمانی به نحوی که دانشکده ها از پتانسیل های بالینی استفاده بهینه داشته باشند
  • پایبندی به تفاهم نامه های تنظیم شده برای دانشکده ها و التزام دو طرف برای اجرای آنها
  • بازنگری رشته های آموزشی متناسب با بازار کار
  • ایجاد رشته های بین رشته ای که تقاضای آن در بازار کار در سطوح بالایی قرار دارد
  • توجه به دفاتر توسعه در دانشکده ها و گماشتن اعضای هیئت علمی و کارشناسان با انگیزه به این دفاتر
  • جذب فارغ التحصیلان دانشگاه بر اساس معیارهای مبتنی بر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم به عنوان نیروهای تعهداتی
  • توجه به آموزش هایی با کیفیت بالا ولی مقرون به صرفه مانند گسترش ظرفیت دانشجویان شهریه پرداز و یا برگزاری دوره های آموزش مجازی
در پایان اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات، راهکارها و نقطه نظرات خود را بر اساس اهداف جلسه بیان کردند.

 

دفعات مشاهده: 112 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مدرسه تابستانی از ایده تا اختراع

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۲۳ | 
کمیته دانشجویی مرکز مطالعات با همکاری دبیرخانه استعدادهای درخشان، انجمن‌های دانشجویی و کمیته تحقیقات دانشجویی، نخستین مدرسه‌ی تابستانی با عنوان "از ایده‌پردازی تا ثبت اختراع" را از ۱۰ شهریور لغایت ۱۶ شهریور در محل سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌کند.
کسب اطلاعات از طریق پوستر همایش


دفعات مشاهده: 110 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر