دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


آموزش پاسخگو
آموزش مجازی
ارزشیابی
برنامه ریزی آموزشی
پژوهش در آموزش
رسانه و انتشارات
رشد و بالندگی اعضای هیئت علمی
رهبری آموزشی


دانش پژوهی
دبیرخانه تحول و نوآوری
هماهنگی دفاتر توسعه

سامانه نظام پیشنهادات

جلسه مشترک معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری برگزار شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۱۱ | 
روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه- دکتر شهرزاد سراوانی: جلسه مشترک معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد. در این جلسه که در راستای هم افزایی بیشتر بین گروه های آموزشی و مراکز تحقیقاتی برگزار شده بود، دکتر علی مظاهری نژاد سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کرد که اعضای هیئت علمی گروه های آموزشی که از افیلیشن مراکز تحقیقاتی تابعه استفاده نمایند مشمول ۲۰% تشویقات مازاد خواهند شد.  
سپس دکتر سیدکاظم ملکوتی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اظهار داشت به دلیل ضرورت حضور نماینده معاونت تحقیقات و فناوری در بازدید از دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی، از این پس نماینده ای از معاونت تحقیقات و فناوری در این بازدید ها حضور خواهد داشت تا فرایند حل مشکلات و چالش های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تسهیل یابد.
در ادامه جلسه دکتر علی کبیر مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه اظهار داشت که کارگاه های مشترک پژوهشی توسط واحد رشد و بالندگی اعضای هیئت علمی و معاونت تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد و تصمیم بر آن شده است که گزینه جداگانه ای در پژوهشیار در هریک از طرح های اصلی، HSRو گرنت تحت عنوان پژوهش در آموزش اضافه گردد تا مجریان طرح ­های پژوهش در آموزش قادر به انتخاب این گزینه باشند.
این جلسه با بحث و بررسی لزوم آموزش های کارآفرینی و خلق ارزش و آموزش هایی در حوزه فعالیت های نوآورانه دانشگاه به منظور هدایت دانشجویان به سمت کارآفرینی و حرکت دادن آنان در مسیر دانشگاه های نسل سوم به اتمام رسید.
گفتنی است معاونت های آموزشی و تحقیقات و فناوری به منظور هم افزایی بیشتر بین این دو معاونت، از سال گذشته اقدام به جلسات مشترکی نموده اند.


کلیدواژه ها: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه | معاونت آموزشی دانشگاه | دانشگاه های نسل سوم | دانشکاه علوم پزشکی ایران |



CAPTCHA code

دفعات مشاهده: 115 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر