دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


آموزش پاسخگو
آموزش مجازی
ارزشیابی
برنامه ریزی آموزشی
پژوهش در آموزش
رسانه و انتشارات
رشد و بالندگی اعضای هیئت علمی
رهبری آموزشی


دانش پژوهی
دبیرخانه تحول و نوآوری
هماهنگی دفاتر توسعه

سامانه نظام پیشنهادات

گزارشی از فعالیت های دفتر آموزش مداوم دانشگاه در فصل پاییز

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۱۹ | 
دکتر بابک عشرتی رئیس دفتر آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی ایران در مصاحبه ای با سرویس خبری روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه در روز دوشنبه مورخ ۱۹ آذر ۱۳۹۷ اهم فعالیت­ های دفتر آموزش مداوم دانشگاه در فصل پاییز  ۱۳۹۷ در راستای حرکت به سوی دانشگاه ­های نسل سوم را به شرح زیر اعلام کرد:
 
  • صدور گواهی­ های بازآموزی برای مشمولین ثبت شده در دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برگزاری دوره­ های مختلف بازآموزی در دانشگاه
  • برگزاری دوره­ های بازآموزی با همکاری دانشگاه ­های علوم پزشکی فاقد استاد موضوع­ های مختلف مثل دانشگاه علوم پزشکی البرز، اراک، قم
  • ادامه روند راه­ اندازی مرکز آموزش مهارتی دانشگاه که از قبل شروع شده بود
  • مشارکت در تدوین پروپوزال نیازسنجی آموزش­های مهارتی در کلان منطقه ۱۰
  • شرکت در همایش کشوری مدیران آموزش مداوم دانشگاه ­های علوم پزشکی کشور
  • تدوین پروپوزال برنامه استرتژیک آموزش پاسخگوی دانشگاه
  • اجرای هفته مبارزه با مقاومت میکروبی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه، دفتر استعدادهای درخشان و مرکز مدیریت بیماری­های واگیر به صورت آموزش شستشوی دست برای دانشجویان پزشکی و پرستاری، رزیدنت­ ها و انترن­ ها در دانشکده ­های پرستاری و پزشکی و مرکز آموزشی درمانی حضرت رسول (ص)
  • مشارکت در اجرای طرح پژوهشی بررسی شیوع ESBL E.Coli  در سطح کشور با مشارکت دفتر سازمان جهانی بهداشت در ایران، مرکز تحقیقات مقاومت میکروبی دانشگاه، آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت، مرکز مدیریت بیماری های واگیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و تعدادی دیگر از دانشگاه­ های علوم پزشکی کشور، دراین طرح مجری اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
  • گزارش فرایندهای برنامه عملیاتی آموزش پاسخگو در سامانه مربوطه
 
 


CAPTCHA code
کلیدواژه ها: دکتر بابک عشرتی | گزارش | آموزش مداوم | معاونت آموزشی | دانشگاه علوم پزشکی ایران | آموزش پاسخگو | بازآموزش | دانشگاه نسل سوم |


دفعات مشاهده: 216 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر